FAQ

Her finner du svar på de vanligste spørsmålene om Bearplay.no



1. Hvordan kan jeg administrere min konto på Bearplay? 

For å sjekke status på din konto eller gjøre endringer se linken nedenfor, der du kan endre passordet ditt og gjøre andre endringer i kontoen din.
-Administrer min konto Bearplay

2. Spilleren er svart og jeg hører bare lyden fra filmen?

Bearplay er støttet i alle nettlesere, men kan være nettleserversjonen er for gammel. Dette løser enkelt ved å oppdatere nettleseren din til siste versjon.
Vil du fortsatt opplever problemer, kan du installere den nyeste versjonen av Flash. Klikk på linken nedenfor.
install Nyeste versjon av Flash

3. Hvor sikker er min kortbetaling på Bearplay?

Din profil, balanse og betalingsinformasjon er sikkert lagret på en profesjonell server eid av Cleeng. Dette systemet håndterer daglig sikre overføringer til flere store selskaper og banker. Avansert SSL-kryptering av data sikrer personvernet.

4. Hvordan laster jeg opp en medlemsfilms?
Hvis du går inn i medlem filmkanal, står det "last opp din egen film" øverst til høyre. Der fylle ut all informasjon og velge en film å laste opp fra din datamaskin. Filmen blir deretter gjennomgått før det er postet.

5. Kan jeg se Bearplay i min smarttelefon?
Bearplayy er bygget på responsiv design, noe som betyr at innholdet er skreddersydd for enheten du spiller i. Så åpenbart at du kan se bearplay i smarttelefonen eller nettbrettet.

Følg denne fremgangsmåten hvis du har problemer med innlogging eller registrering, samt problemer med videoavspilling



Noen ganger hender det at videoen slutter å spille, eller du får ikke tilgang til kontoen din. En av grunnene til dette merkelig oppførsel kan være noen data henger i nettleserens hurtigbuffer.

Før du sender inn en supporthenvendelse til oss, kan du prøve å tømme bufferen, cookies.

1. Hvis du vil tømme nettleserens cache og cookies på PC / laptop:
Her er en guide for alle typer nettlesere: http://www.refreshyourcache.com/en/home/

Du kan også prøve å laste i nettleseren ved å trykke på:
Windows: Ctrl + F5
Mac: ⌘ + Shift + R / Command + Shift + R
Prøv på nytt

2. For å slette Safari cache og cookies for iOS-enheten:
Trykk på Innstillinger på startskjermen.
Bla ned og velg Safari.
Trykker du på Slett informasjonskapsler og data.

3. Hvis du vil tømme nettleserens cache og cookies for Android
Åpne nettleseren.
Trykk på Meny-knappen | Innstillinger.
På Personvern og sikkerhet.
Trykker du på Tøm buffer og Fjern alle cookie data.
Merk: Du kan også være lurt å trykke på Slett logg for å slette nettleserens navigasjonshistorie og trykker Slett skjemadata for å slette alle lagrede data skjemaet.
Trykk OK for å fortsette.

4. Hvis du vil tømme nettleserens cache og cookies for Windows Phone:
Åpne Internet Explorer.
Tapp ellipse (...) nederst til høyre.
Scroll ned og deretter Innstillinger.
Rull ned og trykk på slette historie.


Ser ikke problemet her, kan du kontakte Bjørn Spill gjennom kontaktskjema
• Ta kontakt Bearplay støtte